Altijd prima! Hoe schoon nagelsalons zijn vind ik altijd lastig, instrumenten komen hier wel uit een soort autoclaafje. Ik was bij thuiskomst altijd goed voeten en handen. Bij iedere salon.
Behandeling door Nhung•Gellak pedicure
Majlein•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie nagels en goed geholpen! Tot snel!
Behandeling door Anh•Gelnagels
Roos•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd goede service
Behandeling door Nhung•Pedicure
Figan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Was good experience i liked it
People are nice
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Ly•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Even though the appointment took less time than expected I'm happy with the result