Zowel pedicure als shellac voor handen en voeten.
Pedicure was hygiënisch, maar wel hier en daar een plekje gemist.
Shellac zit prima na een week en ook de nagel reparatie is goed gelukt!
Treatment by Nhung•
Nail RefillShow all…
Amy•about 2 years ago
Verified review
Very quick and nice
Treatment by Hân•Gel Nails Manicure
Sabina•about 2 years ago
Verified review
Mijn gellak begint na een week al af te brokkelen. Ik heb dit normaal niet.
Treatment by Phuong Anh•
Gel Nails PedicureShow all…
Melissa•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Qua gezelligheid niets maar prachtige nagels gekregen en ze waren erg snel!
Treatment by Namie Nails & Lashes•Hard Gel Extensions & Overlays
Leila•about 2 years ago
Verified review
Ze zijn vriendelijk, genoeg kleur keuze en snel in hun werk.