Zowel pedicure als shellac voor handen en voeten.
Pedicure was hygiënisch, maar wel hier en daar een plekje gemist.
Shellac zit prima na een week en ook de nagel reparatie is goed gelukt!
Behandeling door Nhung•
Gellak pedicureToon alles…
Amy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very quick and nice
Behandeling door Hân•Gellak manicure
Sabina•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn gellak begint na een week al af te brokkelen. Ik heb dit normaal niet.
Behandeling door Phuong Anh•
Gellak pedicureToon alles…
Melissa•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Qua gezelligheid niets maar prachtige nagels gekregen en ze waren erg snel!
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Leila•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn vriendelijk, genoeg kleur keuze en snel in hun werk.