Gehaast gezet, ongelijke lengte, uiteindelijk 55 euro betaald voor nagels die niet op elkaar lijkten en niet netjes afgewerkt waren. Uiteindelijk ook door twee nagel stylisten tegelijker tijd geholpen waardoor ik dus 2 verschillende sets haast wel op mijn vingers had. Liefst had ik mijn geld terug gewild aangezien ik ze al na 1 week eraf heb gehaald.
Treatment by Namie Nails & Lashes•Hard Gel Extensions & Overlays
Erza•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
De ruimte vond ik slecht geventileerd en de behandeling was snel en soms ook pijnlijk wat ik ook aangaf. Ik kwam voor een ontspannen moment maar dan ben je hier niet op het juiste adres. Dan geef ik de volgende keer liever meer geld uit.
Treatment by Namie Nails & Lashes•Gel Nails Manicure
Roos•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Perfect as always, see you next time ☺️
Treatment by Hân•Hard Gel Extensions & Overlays
Caroline•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijne behandelingen, nemen echt de tijd voor iedere klant.
Treatment by Hương•
Gel Nails PedicureShow all…
Ivana•over 2 years ago
Verified review
Personeel een beetje onvriendelijk, maar verder een goede behandeling