Gehaast gezet, ongelijke lengte, uiteindelijk 55 euro betaald voor nagels die niet op elkaar lijkten en niet netjes afgewerkt waren. Uiteindelijk ook door twee nagel stylisten tegelijker tijd geholpen waardoor ik dus 2 verschillende sets haast wel op mijn vingers had. Liefst had ik mijn geld terug gewild aangezien ik ze al na 1 week eraf heb gehaald.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Erza•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De ruimte vond ik slecht geventileerd en de behandeling was snel en soms ook pijnlijk wat ik ook aangaf. Ik kwam voor een ontspannen moment maar dan ben je hier niet op het juiste adres. Dan geef ik de volgende keer liever meer geld uit.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Roos•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect as always, see you next time ☺️
Behandeling door Hân•Gelnagels
Caroline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne behandelingen, nemen echt de tijd voor iedere klant.
Behandeling door Hương•
Gellak pedicureToon alles…
Ivana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Personeel een beetje onvriendelijk, maar verder een goede behandeling