Beste salon waar ik ooit ben geweest! Ik ben behandeld door een jonge dame die super attent, lief en professioneel is. Zij heeft mij op geen enkel manier of moment pijn gedaan. De nagels zijn heel mooi en egaal. Ik heb maar 5 minutjes moeten wachten. De salon was schoon en zag er goed uit. Dit is nu mijn vaste plek!
Treatment by Namie Nails & Lashes•Hard Gel Extensions & Overlays
Caterina•over 2 years ago
Verified review
Great place, been going there regularly now! Love the staff and the treatments.
Treatment by Namie Nails & Lashes•Manicure
Cristina•over 2 years ago
Verified review
Fijne manicure, prima salon, je krijgt waar voor je gele.