Beste salon waar ik ooit ben geweest! Ik ben behandeld door een jonge dame die super attent, lief en professioneel is. Zij heeft mij op geen enkel manier of moment pijn gedaan. De nagels zijn heel mooi en egaal. Ik heb maar 5 minutjes moeten wachten. De salon was schoon en zag er goed uit. Dit is nu mijn vaste plek!
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Caterina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great place, been going there regularly now! Love the staff and the treatments.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Manicure
Cristina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne manicure, prima salon, je krijgt waar voor je gele.