Prima behandeling bij de salon. Prijs kwaliteit in goede verhouding.
Treatment by Hương•Pedicure
Ebel•almost 3 years ago
Verified review
Ik was hier nu voor de 4 de keer voor het bijvullen van mijn Acryl nagels en Shellac. Ik stap steeds tevreden weer de deur uit. Hiervoor ging ik ergens anders, waar ik ook wel is niet tevreden was en ik betaalde daar ook nog eens aanzienlijk meer.
Treatment by Phuong Anh•Hard Gel Extensions & Overlays
Linda•almost 3 years ago
Verified review
prettig en kundig personeel, fijne en rustige sfeer. kom hier vaak voor pedicure