Prima behandeling bij de salon. Prijs kwaliteit in goede verhouding.
Behandeling door Hương•Pedicure
Ebel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was hier nu voor de 4 de keer voor het bijvullen van mijn Acryl nagels en Shellac. Ik stap steeds tevreden weer de deur uit. Hiervoor ging ik ergens anders, waar ik ook wel is niet tevreden was en ik betaalde daar ook nog eens aanzienlijk meer.
Behandeling door Phuong Anh•Gelnagels
Linda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
prettig en kundig personeel, fijne en rustige sfeer. kom hier vaak voor pedicure