They did not do my nails well, the pink powder was not blended well and they had the audacity to call it marble… then the design was so bad. If you can’t do something it’s best to just admit. Then they were late to start.
Behandeling door Hương•
GelnagelsToon alles…
Sharai•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prijs kwaliteit verhouding is goed, maar de houding van sommige medewerkers mag wat proffesioneler. Ben afgesnauwd toen ik vroeg of ze mij konden helpen met het kiezen van een kleur.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gellak manicure
Melissa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Doordat de medewerkers nauwelijks NL of Engels spreken is er weinig contact. Maar ze werken hard en snel.
Behandeling door Hương•Pedicure
Mariska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In general very good but with the pedicure I wish sometimes they went a bit deeper with the removal of hard areas. And with the manicure it would be great if they finished off with a hand massage.
Behandeling door Namie Nails & Lashes•
PedicureToon alles…
CPM•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het een fijne ervaring! Mimi was onwijs lief en fijn!