Altijd goed, grote keuze uit kleuren en soorten. Krijg altijd veel complimenten over mijn nagels. Heel blij mee!
Treatment by Phuong Anh•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Hellen•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden over de behandeling, heel professioneel en vriendelijke nagel artiest
Treatment by Hương•Gel Nails Manicure
Penelope•almost 3 years ago
Verified review
Far beyond my expectations! thank you !
Treatment by Namie Nails & Lashes•Hard Gel Extensions & Overlays
Iryna•almost 3 years ago
Verified review
Verry good
PedicureShow all…
Anke•almost 3 years ago
Verified review
Vanaf de dag van de opening iedere twee weken weer een nieuw kleurtje gellak en iedere keer weer blij de deur uit. Mega veel kleuren om uit te kiezen en vriendelijk personeel.