Altijd goed, grote keuze uit kleuren en soorten. Krijg altijd veel complimenten over mijn nagels. Heel blij mee!
Behandeling door Phuong Anh•
ManicureToon alles…
Hellen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over de behandeling, heel professioneel en vriendelijke nagel artiest
Behandeling door Hương•Gellak manicure
Penelope•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Far beyond my expectations! thank you !
Behandeling door Namie Nails & Lashes•Gelnagels
Iryna•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Verry good
PedicureToon alles…
Anke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanaf de dag van de opening iedere twee weken weer een nieuw kleurtje gellak en iedere keer weer blij de deur uit. Mega veel kleuren om uit te kiezen en vriendelijk personeel.