Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij Natasja. Ik vond het contact fijn en de behandeling professioneel. Ik kom zeker terug!
Treatment by Nastassia•Chiropody
Marijke•almost 2 years ago
Verified review
Superfijne salon en lekker om de hoek! Prachtige locatie! Altijd heerlijke gesprekken met Nastassia. Heel kundig en geeft zeer goed advies. Na de behandeling voelen mijn voeten weer als nieuw!
Treatment by Nastassia•Pedicure
Annie•almost 2 years ago
Verified review
Hele fijne salon en behandeling. Aanrader, ik ga zeker terug!
Treatment by Nastassia•Chiropody
Margriet•almost 2 years ago
Verified review
Wat een fijn persoon! Heel kundig en belangstellend! Zeer tevreden en buiten dit alles een heel gezellig uurtje😄