Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling bij Natasja. Ik vond het contact fijn en de behandeling professioneel. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Nastassia•Medische pedicure
Marijke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superfijne salon en lekker om de hoek! Prachtige locatie! Altijd heerlijke gesprekken met Nastassia. Heel kundig en geeft zeer goed advies. Na de behandeling voelen mijn voeten weer als nieuw!
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Annie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon en behandeling. Aanrader, ik ga zeker terug!
Behandeling door Nastassia•Medische pedicure
Margriet•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijn persoon! Heel kundig en belangstellend! Zeer tevreden en buiten dit alles een heel gezellig uurtje😄