Echt een heel professionele behandeling. Ik heb al 34 jaar diabetes type 1, ben goed ingesteld maar heb toch behoefte aan goede behandelingen, die ik hier kreeg. Ik ga dus vanaf nu iedere 4 weken terugkomen.
Behandeling door Nastassia•Medische pedicure
Maurice•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Natasha is grondig en heeft oog voor detail. Mijn pedicure was uitstekend
Behandeling door Nastassia•Pedicure
Deborah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nastassia is the best, and the new place is great!