Deskundig en vriendelijk. Plezierige persoon in contact tijdens de behandeling.
Treatment by Nastassia•Pedicure
G.H. Hendriks•over 2 years ago
Verified review
Nastassia is vriendelijk, vakkundig, kijkt goed naar je huid en luistert goed. Als je terugkomt weet ze nog precies wat je verteld hebt en wat je wel of niet fijn vindt. De massage tijdens gezichtsbehandeling is geweldig. Ik heb geen enkel negatief punt.
Treatment by Nastassia•Classic Facials
Marjolein•over 2 years ago
Verified review
Fijne uitgebreide behandeling
Treatment by Nastassia•Microdermabrasion
May•over 2 years ago
Verified review
Helemaal tevreden en kreeg zoveel goede bruikbare tips
Treatment by Nastassia•Chiropody
Joy•over 2 years ago
Verified review
Heel chille sfeer, lekker ontspannen en tegelijk professioneel