Deskundig en vriendelijk. Plezierige persoon in contact tijdens de behandeling.
Behandeling door Nastassia•Pedicure
G.H. Hendriks•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nastassia is vriendelijk, vakkundig, kijkt goed naar je huid en luistert goed. Als je terugkomt weet ze nog precies wat je verteld hebt en wat je wel of niet fijn vindt. De massage tijdens gezichtsbehandeling is geweldig. Ik heb geen enkel negatief punt.
Behandeling door Nastassia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marjolein•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne uitgebreide behandeling
Behandeling door Nastassia•Microdermabrasie
May•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal tevreden en kreeg zoveel goede bruikbare tips
Behandeling door Nastassia•Medische pedicure
Joy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel chille sfeer, lekker ontspannen en tegelijk professioneel