Ik ben echt super goed ontvangen en ook na m’n intake meteen geholpen. De huidtherapeute was echt super gastvrij en professioneel en heel vriendelijk. Het was ook nog eens gezellig. Ze heeft me echt heel goed geholpen.
Na 1 laser behandeling voor t verwijderen van m’n pmu brows zijn ze al veel minder donker.
De volgende afspraak staat al gepland. 😊⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Esther•over 1 year ago
Verified review
Heel fijn intakegesprek + eerste behandeling gehad!