Fijn en relaxte ontvangst, ik voelde me welkom.
De behandeling was snel, niet pijnlijk en super goed verlopen. Een hele leuke positieve en professionele dame heeft de behandeling gedaan en me alle uitleg meegegeven. Ik kom uiteraard weer graag terug voor een vervolgbehanding.
Suzanne•10 months ago
Verified review
İts perfect
Diana•10 months ago
Verified review
Hele fijne verzorgde omgeving en we konden direct starten.