Nette salon en fijne sfeer. Tevreden met de lashlift
Wendy•7 months ago
Verified review
Altijd even me time bij Nicole..Fijne sfeer en ga weg met weer mooie wenkbrauwen!
Vera •7 months ago
Verified review
Zeer tevreden
Treatment by NICOLE•Eyebrow & Eyelash Tinting
Andrea•8 months ago
Verified review
Super fijne behandeling gehad. Professioneel , gezellig en geeft eerlijk & goed advies. Aanrader om lekker te ontspannen en even een moment voor je zelf te hebben.
Marjan •8 months ago
Verified review
Ze is een leuke meid en heeft mijn wimpers en wenkbrauwen super gedaan!