Nette salon en fijne sfeer. Tevreden met de lashlift
Wendy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd even me time bij Nicole..Fijne sfeer en ga weg met weer mooie wenkbrauwen!
Vera •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Behandeling door NICOLE•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Andrea•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad. Professioneel , gezellig en geeft eerlijk & goed advies. Aanrader om lekker te ontspannen en even een moment voor je zelf te hebben.
Marjan •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze is een leuke meid en heeft mijn wimpers en wenkbrauwen super gedaan!