Ik ben altijd blij als ik van Nicole afkom. Ik voel me mooi, ben uitgerust, heb professionele behandeling gehad. Kortom, hier moet je zijn!!
Marjan•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superheerlijke behandeling gehad
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hel kundig en Professioneel.
Marion•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt alle tijd voor je genomen. Je ligt fijn en ontspannen. En het belangrijkste van alles, e wordt kundig geholpen. En het resultaat is van mijn lashlift is altijd prachtig.
Marleen•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nicole werkt super netjes en vakkundig
Manon•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nicole is altijd vriendelijk, weet je op je gemak te stellen, legt alles uit wat ze gaat doen. Ik ben heel blij met deze kanjer en kan haar zeker aanraden!!