De behandelingen hiervoor waren goed door een andere collega. Vandaag werd ik door een andere collega geholpen zij was binnen 10 minuten al klaar met de behandeling terwijl de andere medewerker waar ik tevreden over ben en altijd bij haar mijn behandelingen heb haar tijd nam en haar best deed. Medewerker die mij bandaag geeft behaldeld was ik nooit eerder behandeld. ik heb ook doorgegeven dat ik niet tevreden was, er was duidelijk een verschil te zien aan de zelfde behandeling tussen 2 medewerkers
Ayse•21 days ago
Verified review
Top top geholpen.
Radia•about 1 month ago
Verified review
Het was voor mij de eerste keer , wist niet wat ik moest verwachten maar ben zeer tevreden naar huis gegaan . Heb gelijk afspraak gemaakt voor de volgende behandeling dus helemaal top .
Fatima•about 1 month ago
Verified review
Heb een zeer aangename ervaring hoe dat de behadelingen gedaan worden zij die me behandeld is zeer deskundig en vriendelijk
Otto•about 1 month ago
Verified review
Ontzettend tevreden!
Resultaat is na de eerste sessie al te zien en er word veel rekening gehouden met je.
Ik heb geen moment gehad dat ik me ongemakkelijk voelde