Fijne behandeling met zichtbaar goed resultaat al na de eerste keer. Vriendelijke en professionele mensen!
Lamyae •about 2 months ago
Verified review
De behandeling was heerlijk ontspannen. Ik had een peeling en mijn gezicht heeft nu een mooie glow. Zeker voor herhaling vatbaar. De medewerkers zijn ook erg vriendelijk!
Noura •2 months ago
Verified review
heel vriendelijk
Trees•2 months ago
Verified review
Het was weer fijn bij Nouhaila!!
Kom graag naar no1-laser-clinic.
Bosra•3 months ago
Verified review
het is er heel netjes en de behandeling in vakkundig gedaan, ben heel blij met het resultaat