Ik ervaar de hulp in deze kliniek als zeer fijn. Ik word geholpen door Islam middels een doordacht behandelplan dat samen met mij is opgesteld. Ook is de kliniek erg transparant. Ik raad Islam zeker aan en ben al met al enorm tevreden!
Maryem•about 2 years ago on Google
Wat een geweldige ervaring bij no1. Laserclinic! Ik heb nu twee behandelingen gehad bij Damla, en ik ben al zo enthousiast over de resultaten. Damla is echt geweldig in wat ze doet, ze zorgt ervoor dat elke behandeling comfortabel en effectief is. De sfeer in de kliniek is ook zo uitnodigend en professioneel. Ik had niet verwacht dat ik zo snel verbetering zou zien, maar het is echt ongelooflijk hoeveel verschil er al is na slechts twee sessies. Ik kijk uit naar de rest van mijn behandelingen en ben blij dat ik voor no1. Laserclinic heb gekozen!
Annemiek Hummelink•about 2 years ago on Google
Vandaag weer een laserbehandeling gehad bij no1 laser clinic. Zoals altijd super tevreden met de behandeling. Medewerkers waren erg vriendelijk en werken altijd netjes en hygiënisch.
Naoual•about 2 years ago on Google
Ik ben ontzettend goed geholpen! Ondanks ik mij vaak niet op mijn gemak voel, is dat bij deze salon gelukkig niet het geval geweest. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Verder ook uiteraard erg tevreden met de behandelingen. Vanaf nu ben ik hier te vinden. :)
Simge Tercan•about 2 years ago on Google
Super fijne kliniek, zit op 4 laser behandelingen en ben nu al haarvrij. Personeel is zeer vriendelijk en geeft altijd eerlijk advies. Kliniek ziet er ook altijd netjes en hygiënisch uit. Al met al geweldige kliniek met effectieve behandelingen