Ik heb voor de eerste keer een dermapen 4 behandeling gehad en deze is heel goed bevallen. Er zijn fijne producten gebruikt en ik heb goede uitleg gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht! Ik kom zeker terug
Monique van Kesteren•about 2 years ago on Google
Afspraak was goed gegaan 👍
Najima•about 2 years ago
Verified review
Top top ben super te vreden
Lamyae•about 2 years ago
Verified review
Deskundige advies gehad vanuit medewerker met passie voor vak
Karima •about 2 years ago
Verified review
Hartstikke fijn, enorm goed begeleid en ook meedenkend in mijn situatie, en niet gefocussed op het simpelweg 'een klant is een nummertje'. Heel fijn geholpen en ik kom hier absoluut terug!