Ik heb voor de eerste keer een dermapen 4 behandeling gehad en deze is heel goed bevallen. Er zijn fijne producten gebruikt en ik heb goede uitleg gekregen. Het personeel is erg vriendelijk en klantgericht! Ik kom zeker terug
Monique van Kesteren•ongeveer 2 jaar geleden op Google
Afspraak was goed gegaan 👍
Najima•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top top ben super te vreden
Lamyae•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige advies gehad vanuit medewerker met passie voor vak
Karima •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke fijn, enorm goed begeleid en ook meedenkend in mijn situatie, en niet gefocussed op het simpelweg 'een klant is een nummertje'. Heel fijn geholpen en ik kom hier absoluut terug!