Geweldige service en ontzettend professionele medewerkers met veel kennis van het vak. Het is net een warm bad waar je in terecht komt. Heel hygiënisch en klantvriendelijk.
C.M.•almost 4 years ago
Verified review
Wordt altijd optijd en vriendelijk geholpen
S.N.•almost 4 years ago
Verified review
super lief personeel en zeer professioneel.
L.E.•almost 4 years ago
Verified review
Een hele goede uitleg en professioneel in een mooie nette salon waar ze hygienisch te werk gaan.