Geweldige service en ontzettend professionele medewerkers met veel kennis van het vak. Het is net een warm bad waar je in terecht komt. Heel hygiënisch en klantvriendelijk.
C.M.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd optijd en vriendelijk geholpen
S.N.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
super lief personeel en zeer professioneel.
L.E.•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele goede uitleg en professioneel in een mooie nette salon waar ze hygienisch te werk gaan.