Het is hier altijd goed! Leuke en hele vriendelijke kapsters!
Styled by Prescilla•Men's Haircut
Wietse•9 months ago
Verified review
fijne rustige sfeer. Goed advies en zorgvuldig werk.
Styled by Prescilla•Ladies' Haircuts
Annette•10 months ago
Verified review
Zoals altijd. Fijne kapper! Tammy is een vriendelijke meid. Rustig en aardig. Luistert naar je wensen. Geeft advies. Ze legt uit wat ze doet en waarom. Heel goed. Ben ook weer blij met het resultaat.
Ladies' Haircuts
Suzanne•10 months ago
Verified review
Xx
Boys' Haircuts
Shahira•10 months ago
Verified review
Mijn kapper ging na 20 jaar met pensioen. Dus nu nieuwe kapper en dat vond ik erg spannend. Maar Bloeme heeft me perfect gekleurd en geknipt. Dus voor herhaling vatbaar!