Het is hier altijd goed! Leuke en hele vriendelijke kapsters!
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Wietse•9 maanden geleden
Geverifieerde review
fijne rustige sfeer. Goed advies en zorgvuldig werk.
Styling door Prescilla•Vrouwen knippen
Annette•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd. Fijne kapper! Tammy is een vriendelijke meid. Rustig en aardig. Luistert naar je wensen. Geeft advies. Ze legt uit wat ze doet en waarom. Heel goed. Ben ook weer blij met het resultaat.
Vrouwen knippen
Suzanne•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Xx
Jongens knippen
Shahira•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn kapper ging na 20 jaar met pensioen. Dus nu nieuwe kapper en dat vond ik erg spannend. Maar Bloeme heeft me perfect gekleurd en geknipt. Dus voor herhaling vatbaar!