Super lieve kapster, lekkere koffie en prachtig resultaat. Hele leuke mensen aan het werk. Ik voelde me gezien en gehoord en mijn haar is prachtig geworden. Dank jullie wel dames! 🥰
Ladies' T-Section Highlights
Lois•about 1 year ago
Verified review
Veel ervaring en gezellige en professionele sfeer. Haar ziet er weer heel goed uit.
Zeker een aanrader
Ladies' Haircuts
Eline•about 1 year ago
Verified review
Een fijne kapster. Weet wat ze doet.
Styled by Prescilla•Men's Haircut
Dennis•over 1 year ago
Verified review
Beste haarkleur die ik heb gehad, Kelly was vriendelijk en professioneel