Super lieve kapster, lekkere koffie en prachtig resultaat. Hele leuke mensen aan het werk. Ik voelde me gezien en gehoord en mijn haar is prachtig geworden. Dank jullie wel dames! 🥰
Highlights - T-section
Lois•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel ervaring en gezellige en professionele sfeer. Haar ziet er weer heel goed uit.
Zeker een aanrader
Vrouwen knippen
Eline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne kapster. Weet wat ze doet.
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Dennis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste haarkleur die ik heb gehad, Kelly was vriendelijk en professioneel