Elleke is een professionele kapster, de salon is hygienisch. Fijne is dat je ook meteen lekker een bakkie koffie kan nemen. Altijd tevreden als ik hier weg ga
Styling door Elleke•Vrouwen knippen
Paulien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er wordt echt naar je wensen geluisterd en het resultaat is iedere keer weer super. Een heel klantvriendelijke salon!
Styling door Prescilla•Highlights - T-section
Sylvia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag telkens weer terug
Kleuren - volledig
Kim•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Op zich is het resultaat mooi, maar ik had gevraagd om af en toe een highlight en ik wilde niet dat de hele coupe een blonder effect zou hebben, dat heb ik ook gezegd. Nu is dat effect zeker vanaf de voorkant wel zo.