Zeer goed en vakkundig geknipt, al meerdere keren. Ik ben super tevreden
Styled by Prescilla•Men's Haircut
Raymond•over 1 year ago
Verified review
Fijne salon, zelfs met stroomstoring in de wijk. Hebben ze er wat moois van gemaakt
Styled by Bloeme•Ladies' Haircuts
Anissa•over 1 year ago
Verified review
Kom hier al 6 jaar voor knippen, uitgroei en high/low lights.
Top! Enige nadeel je moet echt vooruit boeken want ze zijn allemaal goed en zitten bomvol.
Ladies' Root Colouring
Kim•over 1 year ago
Verified review
Ik liet mijn zoontje hier knippen, maar het ziet er echt heel treurig uit. Ik begrijp dat kinderen bewegen, maar de kwaliteit was ondermaats. Ik zou gisteren nog iets horen, maar dat is niet gebeurd. Ik laat het erbij en zal hier meer terugkomen.