Zeer goed en vakkundig geknipt, al meerdere keren. Ik ben super tevreden
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Raymond•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, zelfs met stroomstoring in de wijk. Hebben ze er wat moois van gemaakt
Styling door Bloeme•Vrouwen knippen
Anissa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al 6 jaar voor knippen, uitgroei en high/low lights.
Top! Enige nadeel je moet echt vooruit boeken want ze zijn allemaal goed en zitten bomvol.
Kleuren - uitgroei
Kim•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik liet mijn zoontje hier knippen, maar het ziet er echt heel treurig uit. Ik begrijp dat kinderen bewegen, maar de kwaliteit was ondermaats. Ik zou gisteren nog iets horen, maar dat is niet gebeurd. Ik laat het erbij en zal hier meer terugkomen.