Bloeme luistert goed. Ze is vriendelijk. Geeft advies. Ze vraagt. Ze overlegt met je. En ze knipt goed. En de kapsalon is erg mooi geworden. Ik vind het nieuwe behang op de muur enorm mooi.
Styled by Bloeme•Ladies' Haircuts
Suzanne•3 months ago
Verified review
Goed advies gekregen van Prescilla, goed geknipt en klets gezellig! Mijn dochter ging blij de deur uit. Ook de vlechtjes na het knippen vond se heel erg leuk.
Styled by Prescilla•Girls' Haircuts
Cheryl•3 months ago
Verified review
Goed
Styled by Prescilla•Men's Haircut
Dave•3 months ago
Verified review
Leuke salon, goede sfeer & Kimberly is echt top! Heel gezellig & blij met m’n haar. Een aanrader.