Nobel Hairstyling Reviews

Marie Curiestraat 3, 1341BM Almere Nobelhorst

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1379 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
• Gastheerschap • Grondig èn gedetailleerd • Onderhoudend • Sociaal • Vriendelijk • Zorgzaam
Bloeme luistert goed. Ze is vriendelijk. Geeft advies. Ze vraagt. Ze overlegt met je. En ze knipt goed. En de kapsalon is erg mooi geworden. Ik vind het nieuwe behang op de muur enorm mooi.
Goed advies gekregen van Prescilla, goed geknipt en klets gezellig! Mijn dochter ging blij de deur uit. Ook de vlechtjes na het knippen vond se heel erg leuk.
Goed
Leuke salon, goede sfeer & Kimberly is echt top! Heel gezellig & blij met m’n haar. Een aanrader.
Toon reactie salon...
6
1
6
7
8
171
8