Bloeme luistert goed. Ze is vriendelijk. Geeft advies. Ze vraagt. Ze overlegt met je. En ze knipt goed. En de kapsalon is erg mooi geworden. Ik vind het nieuwe behang op de muur enorm mooi.
Styling door Bloeme•Vrouwen knippen
Suzanne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed advies gekregen van Prescilla, goed geknipt en klets gezellig! Mijn dochter ging blij de deur uit. Ook de vlechtjes na het knippen vond se heel erg leuk.
Styling door Prescilla•Meisjes knippen
Cheryl•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed
Styling door Prescilla•Mannen knippen
Dave•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, goede sfeer & Kimberly is echt top! Heel gezellig & blij met m’n haar. Een aanrader.