Kimberley luisterde goed en dacht mee. Het is prachtig geknipt en valt perfect, precies zoals ik wil. Droogknippen was ook heel fijn. Met mijn Aziatisch haar weleens slechte ervaringen elders gehad, maar hier tevreden de salon verlaten!
Styling door Kimberley•Vrouwen - droog knippen
Mj•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijke kapster, werkt vlot en netjes
Styling door Prescilla•Jongens knippen
Tamara•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Nieuwe salon ziet er prima uit.
Priscilla knipt uitstekend en is gezellig om mee te praten
Styling door Prescilla•Vrouwen knippen
Joke•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Elleke luistert goed,speelt in op je wensen en is oprecht.
Styling door Elleke•Vrouwen knippen
Karin•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een aantal jaren. Altijd tevreden.
Ook na geknipt te zijn door Kimberley, ging ik met een tevreden gevoel naar huis.