Ik werd ontvangen in een kamertje wat een beetje een rommelhok leek. Het bakje waar ik met mijn voeten in moest was heel klein en leek van AliExpress te komen. Snoer was veel te kort waardoor ik ergens anders moest zitten.
De pedicure bestond uit vijlen van de nagels, terugduwen van de nagelriemen en een soort massage. Er werd niets aan eelt oid gedaan.
Daarna een gellak maar voor het lampje gold hetzelfde als voor het voetenbadje. Ik moest in bochten wringen omdat het snoer te kort was.
Treatment by Frshteh•Pedicure
Anoniem•23 days ago
Verified review
Show venue reply...
Ik moest heel even wachten, maar daarna werd ik fijn geholpen door de kapper. Hij wist precies wat ik wilde nadat ik het hem verteld heb. De dames waren ook erg vriendelijk bij het wassen en droger van mijn haar. Ik kom graag nog een keer terug. Gek dat ik hier niet eerder ben geweest.
Styled by Akeel•Ladies' Haircuts
Bea Bouten•27 days ago
Verified review
Lieve mevrouw, maar de pedicure is slecht uitgevoerd. Het is duidelijk iets dat ze “erbij” doen en geen specialisme. Nagelriemen kapot geschuurd en nagellak zit er niet mooi op.
Treatment by Shohreh•Pedicure
Ik•28 days ago
Verified review
Helpful staff, nice haircut
Styled by Nobel•Men's Haircut
Adamantios•about 1 month ago
Verified review
Permanent indraaien duurde erg lang. Resultaat is prima.