Ik moest heel even wachten, maar daarna werd ik fijn geholpen door de kapper. Hij wist precies wat ik wilde nadat ik het hem verteld heb. De dames waren ook erg vriendelijk bij het wassen en droger van mijn haar. Ik kom graag nog een keer terug. Gek dat ik hier niet eerder ben geweest.
Styling door Akeel•Vrouwen knippen
Bea Bouten•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Lieve mevrouw, maar de pedicure is slecht uitgevoerd. Het is duidelijk iets dat ze “erbij” doen en geen specialisme. Nagelriemen kapot geschuurd en nagellak zit er niet mooi op.
Behandeling door Shohreh•Pedicure
Ik•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Helpful staff, nice haircut
Styling door Nobel•Mannen knippen
Adamantios•28 dagen geleden
Geverifieerde review
Permanent indraaien duurde erg lang. Resultaat is prima.
Styling door Akeel•Permanent
Thea•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Lekker rustig aan het einde van de dag en ik ga altijd met mooi geknipt haar weer de salon uit :)