Nobel Kapperszaak Reviews

Nobellaan 24,, Pijnacker

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,4
75 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik moest heel even wachten, maar daarna werd ik fijn geholpen door de kapper. Hij wist precies wat ik wilde nadat ik het hem verteld heb. De dames waren ook erg vriendelijk bij het wassen en droger van mijn haar. Ik kom graag nog een keer terug. Gek dat ik hier niet eerder ben geweest.
Lieve mevrouw, maar de pedicure is slecht uitgevoerd. Het is duidelijk iets dat ze “erbij” doen en geen specialisme. Nagelriemen kapot geschuurd en nagellak zit er niet mooi op.
Helpful staff, nice haircut
Permanent indraaien duurde erg lang. Resultaat is prima.
Fijne salon! Lekker rustig aan het einde van de dag en ik ga altijd met mooi geknipt haar weer de salon uit :)
1
1
2
34
8
3