Eerste keer bij Numa en dit is heel goed bevallen! Fijne binnenkomst, mooie ruimte, vriendelijke medewerkers en de eigenaresse Ikram is iemand bij wie je je direct op je gemak voelt.
Khadija •8 months ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen (halal brows) zien er weer top top uit♡. Dank je Ikram♡
Najma•8 months ago
Verified review
Tevreden, ik kom hier al jaren met plezier/ er word advies gegeven op maat.
Fatima•8 months ago
Verified review
Pas mijn tweede afspraak, maar wat een verandering! De behandeling, de producten, ik ben zo blij met Ikram, ze heeft gouden handjes!