Eerste keer bij Numa en dit is heel goed bevallen! Fijne binnenkomst, mooie ruimte, vriendelijke medewerkers en de eigenaresse Ikram is iemand bij wie je je direct op je gemak voelt.
Khadija •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen (halal brows) zien er weer top top uit♡. Dank je Ikram♡
Najma•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Tevreden, ik kom hier al jaren met plezier/ er word advies gegeven op maat.
Fatima•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Pas mijn tweede afspraak, maar wat een verandering! De behandeling, de producten, ik ben zo blij met Ikram, ze heeft gouden handjes!