Vandaag had ik een afspraak met Ikram voor een Numa’s gezichtbehandeling. Het was super fijn! Ik ben heel goed geholpen en de massage was heerlijk ontspannend. Zeker een aanrader!
Mehtap•4 months ago
Verified review
Topbehandeling gehad van Ikram!
Salima•4 months ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling en massage. Dank je wel Ikram.