Vandaag had ik een afspraak met Ikram voor een Numa’s gezichtbehandeling. Het was super fijn! Ik ben heel goed geholpen en de massage was heerlijk ontspannend. Zeker een aanrader!
Mehtap•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Topbehandeling gehad van Ikram!
Salima•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke gezichtsbehandeling en massage. Dank je wel Ikram.