Top service, fijne behandeling zeker voor herhaling vatbaar ❤️
Oumaima•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en weer bij mijn vertrouwde Chaima. Ben er weer ontspannen weggegaan. Op naar de volgende keer in sha allah.
Samira•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Topp, zoals altijd😍
Amal•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top behandeling. Mijn zoon is tevreden
Naima•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijk schoon is het bij Numa, vandaag geholpen door Ikram
Kijk uit naar de volgende afspraak