Wat een fijne schoonheidsspecialiste is Ikram. Ze weet van aanpakken en zal je niet zomaar dingen aansmeren. Ze weet waar ze het over heeft en als je consistent bent, zie je resultaat. Ik zou het iedereen aanraden! <3
Sonja•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb voor het eerst de headspa bij jullie gehad door de stagiare. Het was wel ontspannen maar had eigenlijk wat meer verwacht qua massage aan mijn hoofd en schouders. Ik was het meer aan het vergelijken met de headspa elders. Ik vond dat de stagiare meer bezig was met de onderkant van mijn haren dan mijn hele haar. Ik had het ook fijn gevonden om te horen wat de stappen zijn van de headspa. Verder was het een lieve meid.
Samira•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd tevreden bij haar weg.
Ghizlane •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom al een tijdje nu voor mijn wenkbrauwen en altijd tevreden!
Khadija •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer top geholpen. Thanks for keeping me pretty 😊😊😊