Mijn wenkbrauwen zijn deze keer niet helemaal gedaan zoals ik gewend ben. Een scheve wenkbrauw werd gelukkig direct hersteld toen ik dit aangaf, wat ik erg waardeer. Wel waren er nog veel kleine haartjes rondom de wenkbrauwen achtergebleven die ik thuis zelf heb moeten verwijderen, omdat deze in de spiegel van de salon niet goed zichtbaar waren. De medewerkers waren vriendelijk en hebben geprobeerd mij goed te helpen, maar daardoor ben ik uiteindelijk toch niet volledig tevreden met het resultaat. Ik hoop dat het de volgende keer weer helemaal naar wens is.
Camille•13 days ago
Verified review
Zeer goed geholpen door Liza
Treatment by Liza•Eyebrow & Eyelash Tinting
Dani •13 days ago
Verified review
Great treatment with Liza, as always!
Treatment by Liza•Eyebrow & Eyelash Tinting
Katia•16 days ago
Verified review
Always great- been having my brows done here with PMU for 4 years, love it.
Treatment by Tara•Permanent & Semi-Permanent Makeup