Mijn wenkbrauwen zijn deze keer niet helemaal gedaan zoals ik gewend ben. Een scheve wenkbrauw werd gelukkig direct hersteld toen ik dit aangaf, wat ik erg waardeer. Wel waren er nog veel kleine haartjes rondom de wenkbrauwen achtergebleven die ik thuis zelf heb moeten verwijderen, omdat deze in de spiegel van de salon niet goed zichtbaar waren. De medewerkers waren vriendelijk en hebben geprobeerd mij goed te helpen, maar daardoor ben ik uiteindelijk toch niet volledig tevreden met het resultaat. Ik hoop dat het de volgende keer weer helemaal naar wens is.
Camille•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geholpen door Liza
Behandeling door Liza•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Dani •13 dagen geleden
Geverifieerde review
Great treatment with Liza, as always!
Behandeling door Liza•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Katia•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Always great- been having my brows done here with PMU for 4 years, love it.