Een heerlijk relax moment. Vriendelijk en professioneel geholpen. Ik ben heel benieuwd naar de resultaat.
Sarah•over 2 years ago
Verified review
Professionele behandeling, Bianca is een sympatieke dame.
Ik blijf zeker klant kom er al een jaar of wat.
Sabine•over 2 years ago
Verified review
Eerste behandeling gehad maar zeer tevreden tot nu toe, moet zo ie zo nog terug. Ook de behandelruimte ziet er top uit. Bianca luistert naar je wensen en stelt je erg op je gemak.
Nancy•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon. Goede uitleg.
Treatment by Bianca•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Vera•over 2 years ago
Verified review
Aardige dame die alles wat ze doet keurig uitlegt. Heb een peeling gehad en mijn huid ziet er super fris uit. Echt een aanrader!!